Свободни позиции в ЕсЕфПи Акаунтинг ООД
ЕсЕфПи Акаунтинг ООД със седалище в гр. София извършва счетоводно обслужване на група от фирми. Търси да назначи персонал в техния офис, който да бъде отговорен и с колкото е възможно повече знания по счетоводство.
Помощник счетоводител
ОПИСАНИЕ НА РАБОТАТА:
Ще се занимава с счетоводни задачи, предоставяйки специализирани анализи в различни счетоводни функции, като например отчитане на вземания, отчитане на задължения, или отчитане на разходи.
- Добри устни и писмени комуникационни умения
- Отлични знания по английски език, устно и писмено
- Бакалавърска степен по счетоводство
- Отлична внимание върху детайлите
- Способност да поддържа ясни и точни финансови отчети
- Компютърна грамотност и способност да използва различни специализирани приложения
- Умения за текстообработка
- Интерес към бизнес и финанси
- Добри административни умения
- Организиран и методичен подход за работа
- Способност да се концентрира върху една задача за дълги периоди от време
- Способност да работят самостоятелно и като част от екип
- Учтив, с весело отношение, особено когато се среща с клиенти
- Честен и дискретен, когато се занимават с фирмените сметки
- С желание да предприеме професионално развитие
- Способност да извършва работата преди изтичането на крайния срок
- Способност да балансира редица противоречиви искания
- Способност да се учи бързо и да се адаптира
ОТГОВОРНОСТИ:
- Балансиране на сметки
- Обработка на касови бележки, фактури за продажби и плащания
- Поддържане на финансови архиви, чрез точно записване на бизнес входящи и изходящи финанси
- Изготвяне на форми за връщане на ДДС
- Гарантиране, че сметките са точно наблюдавани и записвани
- Обработка на работни заплати и разходи за персонала
- Подготовка на счетоводните листи за приходи и разходи
- Подготовка на балансовите листи
- Приемане на телефонни обаждания и четене / изпращане на имейли на клиенти
- Посрещане на клиенти, когато те идват в офиса
- Протоколиране на срещи / фотокопиране / попълване на формуляри и други административни задължения
- Работа с клиенти - изпращане на стартерни пакети до клиенти / отговаряне на запитвания и т.н.
- Обработка на фирменото счетоводство
Главен счетоводител
също така и от главен счетоводител, който да притежава достатъчно опит, за да бъде в състояние да контролира и координира счетоводството.
- Степен по счетоводство
- Минимум 3-5 години съответен опит във финансово управление и счетоводно отчитане, особено в областта на корпоративните организации е за предпочитане.
- Опит в одит и остойностяване е предимство.
- Отлични умения за стратегическо планиране и способност да взаимодействат с всички нива.
- Добри MS Office умения и най-вече отлични способности с MS Excel.
- Способност да работи независимо и с голяма точност.
- Професионален опит с SAP е предимство.
- Отличен английски устен и писмен.
ОПИСАНИЕ НА РАБОТАТА
Ще се занимава с счетоводни задачи, предоставяйки специализирани анализи в различни счетоводни функции, като например отчитане на вземания, отчитане на задължения, или отчитане на разходи.
- Разработва и препоръчва счетоводни системи, методи, процедури и контролни механизми.
- Разработва и / или модифицира основни политики и процедури за финансово отчитане и анализ на разходите в специализирани области.
- Подкрепя мениджърите и служителите с всички аспекти на счетоводните функции.
- Преглежда, координира и предоставя документация в подкрепа на различни вътрешни и външни изисквания за одит.
- Следи за спазването на общоприетите счетоводни принципи и процедури на фирмата.
- Преглежда, разследва и коригира грешки и несъответствия във финансовите записи, документи и доклади.
- Съставя и променя на документи, и координира изпълнението на счетоводни системи и процедурите за счетоводен контрол.
- Обявява и балансира разнообразие от финансови данни в различни книги (т.е., отчитане на вземания, отчитане на задължения, заплати и т.н.).
- Да помага с оборотните баланси, анализира финансовите документи, разследва съмнителни данни и да се подготвят различни доклади.
- Проверява сделките, с цел осигуряване на точност на счетоводните документи.
- Съдейства при подготовката, прилагане и приключване на записи в дневника.
- Преглежда счетоводните операции за точност и пълнота, въз основата на съответната документация, и в последствие тяхната обработка.
- Счетоводно въвеждане на данни в компютър за проследяване, манипулация, и за целите на отчитането.
- Своевременно издаване и приключване на финансови отчети.
- Осигурява съответствие с федералните, щатските, местните и корпоративни политики, разпоредби и закони.
- Изготвя финансови отчети и други доклади, за да обобщи и интерпретира текущото и прогнозно финансово състояние на фирмата.
- Гарантира истинността на финансовата информация.
- Координира месечен процес на приключване.
- Работа с вътрешни и външни одитори, по време на финансовите и оперативните одити.
Други необходими умения
- Отборен играч
- Способност да работи отговорно с добри умения за общуване.
- Решаване на проблеми и стратегически възможности.
- Прогресивен опит в водещи отбори и управлението на проекти.
- Доказана способност да изгражда взаимоотношения и да общуват с клиентите.
За повече информация относно длъжностите и кандидатстване се свържете с Ваня Карамашикова karamashikova@sofiafinance.bg или доц. д-р Иван Соколов +359 889 00 5000