1. Начало
  2. Студенти
  3. Кариерно развитие
  4. Свободни позиции в ЕсЕфПи Акаунтинг ООД

Свободни позиции в ЕсЕфПи Акаунтинг ООД

ЕсЕфПи Акаунтинг ООД със седалище в гр. София извършва счетоводно обслужване на група от фирми. Търси да назначи персонал в техния офис, който да бъде отговорен и с колкото е възможно повече знания по счетоводство.

 

Помощник счетоводител

ОПИСАНИЕ НА РАБОТАТА:

Ще се занимава с счетоводни задачи, предоставяйки специализирани анализи в различни счетоводни функции, като например отчитане на вземания, отчитане на задължения, или отчитане на разходи.

  • Добри устни и писмени комуникационни умения
  • Отлични знания по английски език, устно и писмено
  • Бакалавърска степен по счетоводство
  • Отлична внимание върху детайлите
  • Способност да поддържа ясни и точни финансови отчети
  • Компютърна грамотност и способност да използва различни специализирани приложения
  • Умения за текстообработка
  • Интерес към бизнес и финанси
  • Добри административни умения
  • Организиран и методичен подход за работа
  • Способност да се концентрира върху една задача за дълги периоди от време
  • Способност да работят самостоятелно и като част от екип
  • Учтив, с весело отношение, особено когато се среща с клиенти
  • Честен и дискретен, когато се занимават с фирмените сметки
  • С желание да предприеме професионално развитие
  • Способност да извършва работата преди изтичането на крайния срок
  • Способност да балансира редица противоречиви искания
  • Способност да се учи бързо и да се адаптира

 

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Балансиране на сметки
  • Обработка на касови бележки, фактури за продажби и плащания
  • Поддържане на финансови архиви, чрез точно записване на бизнес входящи и изходящи финанси
  • Изготвяне на форми за връщане на ДДС
  • Гарантиране, че сметките са точно наблюдавани и записвани
  • Обработка на работни заплати и разходи за персонала
  • Подготовка на счетоводните листи за приходи и разходи
  • Подготовка на балансовите листи
  • Приемане на телефонни обаждания и четене / изпращане на имейли на клиенти
  • Посрещане на клиенти, когато те идват в офиса
  • Протоколиране на срещи / фотокопиране / попълване на формуляри и други административни задължения
  • Работа с клиенти - изпращане на стартерни пакети до клиенти / отговаряне на запитвания и т.н.
  • Обработка на фирменото счетоводство
 

 

 

Главен счетоводител

също така и от главен счетоводител, който да притежава достатъчно опит, за да бъде в състояние да контролира и координира счетоводството.

  • Степен по счетоводство
  • Минимум 3-5 години съответен опит във финансово управление и счетоводно отчитане, особено в областта на корпоративните организации е за предпочитане.
  • Опит в одит и остойностяване е предимство.
  • Отлични умения за стратегическо планиране и способност да взаимодействат с всички нива.
  • Добри MS Office умения и най-вече отлични способности с MS Excel.
  • Способност да работи независимо и с голяма точност.
  • Професионален опит с SAP е предимство.
  • Отличен английски устен и писмен.

 

ОПИСАНИЕ НА РАБОТАТА

Ще се занимава с счетоводни задачи, предоставяйки специализирани анализи в различни счетоводни функции, като например отчитане на вземания, отчитане на задължения, или отчитане на разходи.

 

  • Разработва и препоръчва счетоводни системи, методи, процедури и контролни механизми.
  • Разработва и / или модифицира основни политики и процедури за финансово отчитане и анализ на разходите в специализирани области.
  • Подкрепя мениджърите и служителите с всички аспекти на счетоводните функции.
  • Преглежда, координира и предоставя документация в подкрепа на различни вътрешни и външни изисквания за одит.
  • Следи за спазването на общоприетите счетоводни принципи и процедури на фирмата.
  • Преглежда, разследва и коригира грешки и несъответствия във финансовите записи, документи и доклади.
  • Съставя и променя на документи, и координира изпълнението на счетоводни системи и процедурите за счетоводен контрол.
  • Обявява и балансира разнообразие от финансови данни в различни книги (т.е., отчитане на вземания, отчитане на задължения, заплати и т.н.).
  • Да помага с оборотните баланси, анализира финансовите документи, разследва съмнителни данни и да се подготвят различни доклади.
  • Проверява сделките, с цел осигуряване на точност на счетоводните документи.
  • Съдейства при подготовката, прилагане и приключване на записи в дневника.
  • Преглежда счетоводните операции за точност и пълнота, въз основата на съответната документация, и в последствие тяхната обработка.
  • Счетоводно въвеждане на данни в компютър за проследяване, манипулация, и за целите на отчитането.
  • Своевременно издаване и приключване на финансови отчети.
  • Осигурява съответствие с федералните, щатските, местните и корпоративни политики, разпоредби и закони.
  • Изготвя финансови отчети и други доклади, за да обобщи и интерпретира текущото и прогнозно финансово състояние на фирмата.
  • Гарантира истинността на финансовата информация.
  • Координира месечен процес на приключване.
  • Работа с вътрешни и външни одитори, по време на финансовите и оперативните одити.

 

Други необходими умения

  • Отборен играч
  • Способност да работи отговорно с добри умения за общуване.
  • Решаване на проблеми и стратегически възможности.
  • Прогресивен опит в водещи отбори и управлението на проекти.
  • Доказана способност да изгражда взаимоотношения и да общуват с клиентите.

 

 

За повече информация относно длъжностите и кандидатстване се свържете с Ваня Карамашикова karamashikova@sofiafinance.bg или доц. д-р Иван Соколов +359 889 00 5000