За специалността
Образователно-квалификационната степен Бакалавър по специалност Маркетинг и продажби създава възможности за мобилност на студентите и преминаване в следващата образователно-квалификационната степен „магистър”.
Образователно-квалификационната степен Бакалавър по специалност Маркетинг и продажби създава възможности за мобилност на студентите и преминаване в следващата образователно-квалификационната степен „магистър”.
Дисциплините в програмата са обсъдени с представители на бизнеса, работодателски организации и отразяват съвременните измерения в развитието на професионалното направление и добрите практики в управлението на бизнес организациите.
Образователно-квалификационната степен Бакалавър по специалност Маркетинг и продажби в професионалното направление по икономика се придобива след четиригодишен курс на обучение в редовна и задочна форми. Обучението завършва с полагане на държавни изпити по специалността и по чужд език.
Качеството на професионалната подготовка се осигурява чрез придобиване на знания и умения в следните насоки: теоретични основи и базисни принципи на икономическата наука и на управлението на икономическите системи; принципи на маркетинга; знания и практически умения в областта на маркетинговия анализ и формулиране на управленски решения; комуникативна култура и умения за работа в екип и практически опит в провеждане на маркетингови проучвания.
Обучението в тази специалност дава възможност на завършилите бакалаври специалност Маркетинг и продажби да намерят професионална реализация като маркетолози в бизнес организации, организации от публичния сектор и неправителствени организации.
Реализация е възможна и в областта на продажбите в малки и средни предприятия; в заемане на мениджърски позиции в големи фирми, компании и корпорации.